vrijdag

Eindelijk Succes

In deze blog wil ik de kennis delen die ik op gedaan heb
in de jaren hiervoor, waardoor ik nu eindelijk in staat ben
een succes van mijn mlm bedrijf te maken.

Ik begin met wat over mij zelf te vertellen:
Ik ben getrouwd en heb 4 kinderen, 2 meisjes en twee jongens .
Ik heb jaren lang als leerkracht in het onderwijs gewerkt
en in schoolbesturen gezeten. Daarna samen met mijn man een
aannemersbedrijf gehad.Dat is uiteindelijk failliet gegaan en toen
ik met NWM kennis maakte, dacht ik, dit is de manier om zonder de
zorg van personeel, voorraad, pand etc weer een bedrijf op te bouwen
en van huis uit een heel goed inkomen te verdienen.

Maar ondanks de perfecte producten, de goede begeleiding en training
lukte het mij maar niet mijn business groot te laten groeien.

Ik stak veel tijd en geld in training en opleiding, was bij ieder
groot evenement aanwezig, deed werkelijk alles wat het moederbedrijf
en mijn upline mij vertelde te doen, en dan heb ik het over dvd's /
brochures, flyers visitekaartjes, de welbekende namenlijst van
familie,vrienden en bekenden, drieweggesprekken, hotelmeetings etc.

Ik gaf in een paar jaar duizenden euro's uit,
maar het gaf mij absoluut niet het resultaat waar ik zo hard voor werkte,
laat staan het riante inkomen en de vrije tijd die me beloofd was.
Ik was en ben er nog steeds van overtuigd dat NWM een perfect concept is,
maar waarom werkte het dan niet voor mij. Er moest een andere manier zijn,
een betere, ik probeerde van alles, maar niets werkte .

Ik werd er werkelijk wanhopig van.

Tot ik op een dag, werd opgebeld door iemand die mij vertelde dat ze
een oplossing had.

Ik zal heel eerlijk tegen je zijn, ik was heel erg sceptisch,
want ik had al zo ontzettend veel gedaan wat niet werkte,
en waarom zou dit wel werken.

Maar weet je ,ik dacht er over na en realiseerde dat ik al zoveel
tot op heden had gedaan zonder het succes te krijgen dat ik wilde,
dat dit waarschijnlijk nog de enige reële mogelijkheid was om mijn
doel te bereiken.

Dus ik ben toch met deze training aan de slag gegaan

En geloof me, ik ben zo blij dat ik dit, ondanks mijn twijfel,
toch heb gedaan. Ik werk nu dagelijks met dit training systeem
van marketing technieken. Ik zie dat het werkt en heb het vertrouwen
dat ik nu echt een riant inkomen aan het opbouwen ben. En omdat ik
nu de lessen volg en ervaar hoe veel ik er aan heb en ik me
realiseerde dat dit voor heel veel mensen in NWM de oplossing
is om succesvol te worden
. Heb ik besloten dat ik anderen ook
kennis wil laten maken met deze hele nieuwe manier van werken met
netwerkmarketing, zodat ook zij succesvol met hun bedrijf kunnen worden.

En, reacties en aanvullingen zijn van harte welkom.

Laten we er met elkaar voor zorgen dat netwerkmarketing een succes
wordt voor een ieder die dat wil en zich er voor 100% voor inzet.

Dat het al om positief bekend raakt als
DE manier van zaken doen in de 21e eeuw.

The mark of true wealth is determined by how much one can give away

.

Geen opmerkingen:

Opmerkelijk !!!