maandag

Is Internet Marketing Werkelijk Belangrijk Voor je Bedrijf

Vandaag vertelde ik in een gesprek dat ik het afgelopen weekend
naar een zeer inspirerend internetmarketing seminar van Eelco
de Boer
was geweest. Er werd heel verwonderd gereageerd.

Waarom ga jij naar zo'n seminar over internetmarketing training.
Je bent toch al zo lang bezig met de training van het dreamteam,
van die Amerikaanse jongens, hoe heten ze ook al weer?

Ja, je bedoelt Gino Nicolli en Terry Duff. Dat klopt en daar
leer ik nog steeds veel van. Bovendien is dat een training die
je je leven lang kan volgen. Maar weet je, dit is een hele
goede aanvulling En beide hebben immers hun eigen benadering
van marketing. Bovendien is het zo dat Eelco zich puur richt
op internet marketing en het Dream Team richt zich daarbij ook
nog op netwerk- Of MLM marketing.

Ik heb al vaker seminars van Eelco gevolgd en ook zijn
cursussen en ik leer altijd weer nieuwe dingen en/of kom op
nieuwe ideeën. Dat komt natuurlijk ook omdat ik mij zelf
steeds verder ontwikkel.

Dankzij Eelco werd ik mij jaren geleden langzaam aan bewust
van internetmarketing. Voordat ik met hem en zijn mailtjes
kennis maakte had ik me nooit gerealiseerd wat dat was en hoe
dat werkte. En dat ik het ook in mijn eigen netwerkmarketing
bedrijf zou kunnen toepassen.


Ik weet nog dat ik voor het eerst mailtjes van hem kreeg. Ik
vond dat zo bijzonder, het waren echt persoonlijke mailtjes,
aan mij gericht, met mijn naam er in. En ik bedacht dat dat
toch wel heel veel werk moest zijn om iedereen op zo'n
persoonlijke manier te benaderen.

Van een autoresponder zoals AWeber had ik toen echt nog
nooit gehoord, laat staan van follow up mails en een mailinglist.

Gelukkig weet ik ondertussen heel veel meer. En zonder te
willen opscheppen kan ik concluderen dat ik tot de hooguit
7% van de bedrijfseigenaren behoor die werkelijk weten hoe
ze internetmarketing kunnen (en moeten) toepassen om hun
bedrijf succesvol te krijgen.


Helaas is dat een bedroevend laag percentage en het is mijn
streven dan ook om zoveel mogelijk mensen kennis met internet
marketing te laten maken en ze te helpen hun kennis uit te
breiden, Zodat zij dit ook daadwerkelijk, succesvol, kunnen
gaan toepassen in hun bedrijf

Wil je graag weten hoe ook jij dit succesvol in je bedrijf kan
toepassen, en is Engels voor jou lastig te volgen, klik dan
op de rode titel of link hiernaast.

en lees er meer over.

.

Geen opmerkingen:

Opmerkelijk !!!