dinsdag

"21e eeuw" Netwerk Marketing

Ik wil vandaag enkele ideeën en technieken delen die,
zonder twijfel, niet werken, als het je bedoeling is om een
enorme downline te laten ontstaan.

Om werkelijk te begrijpen hoe je kunt slagen binnen deze
prachtige industrie, moeten we een kijkje nemen bij wat niet
goed werkt en waarom.

Nu, voordat je begint met rotte tomaten naar me te gooien,
- Ik begrijp waarom veel van deze technieken zijn onderwezen
in Multi level marketing. En 30 jaar geleden, werkten deze
oude school technieken echt. Zij werkten zelfs uitstekend.

Zelfs nu nog, voor degenen die op deze manier hun business
willen laten groeien, is dat nog steeds mogelijk. Echter, de
meeste willen hun leven vereenvoudigen, en willen niet echt alle
ongemakken die meegeleverd worden met deze oude school-technieken.

Dat is waarom de "21e eeuw" Netwerk Marketing, twee compleet
verschillende manieren kent. Oude school en nieuwe school.

Maar - er is geen goed of fout. Ze zijn gewoon twee totaal
verschillende manieren van denken. Ik wil dit echter niet
onder stoelen of banken steken, omdat ik dagelijks deze nieuwe
technieken toe pas en zeer goede resultaten ervaar.

Goed.

"Oude school" = persoon tot persoon, persoonlijke presentaties,
warme markt marketing, toepassing van de regel vindt er 3 die er
3 die er 3 vinden en je bent binnen.

"Nieuwe School" = De realiteit is dat "Nieuwe School" marketing
voor homebased business eigenaren al begonnen is in het midden
van de jaren'90. Het is echter pas de afgelopen 5 jaar of zo dat
de systemen zijn gepolijst en verfijnd. Tot op een punt waar ze
nu echt werkelijk gevaarlijk veel succes op kunnen leveren.

Als je dit blog blijft volgen,zal je veel van deze "Nieuwe School"
business ideeën en technieken van mij ontvangen die bewezen hebben
te werken, bij het laten groeien van enorme organisaties.

Ik deel dit omdat ik wil dat je weet dat dit werkt. Ongeacht wat
je vermarkt-en hoe jouw producten/diensten mensen helpen die het
gebruiken/consumeren.

Weet je, "21e eeuw"-marketing is pulling in plaats van pushing.

Wordt vervolgd.

.

Geen opmerkingen:

Opmerkelijk !!!