"21e eeuw" Netwerk Marketing is pulling in plaats van pushing
Denk aan die autoverkoper die je een auto probeerde te verkopen
Je weet wel ... zo'n gladde verkoper die door blijft gaan en geen
nee accepteert.
Dat is Pushing.
PULLING is wanneer je een systeem en methoden creëert waarbij
prospects jou benaderen, en NIET andersom.
Dat is precies wat ik je wil laten zien en hoe dat te doen.
PULL based marketing zou je kunnen zeggen.
Zo worden dingen echt spannend. Een rare vraag, maar zou het OK
zijn als ik mijn geheimen zou delen, zodat jij iedere dag 10, 20
of zelfs 30 prospects zou hebben die jou benaderen met vragen over
je producten en diensten?
Denk er eens over na.
Zelfs als je slechts 10% van deze mensen zou closen en je hebt
20 mensen per dag die meer informatie willen...
Dat is 2 mensen per dag of 10 per week (weekend vrij).
40 personen per maand die optekenen in je business.
Niet slecht.
En dat is nog maar net het begin. Dat is vóór deze nieuwe mensen
ook nog maar iets hebben gedaan om hun business te laten groeien.
Zo zal je zien, de getallen worden steeds groter.
Voordat ik het over het structureren en creëren van systemen
ga hebben, wil ik wat inside Informatie delen wat je
Ongelofelijk zal helpen bij je reis.
Je zult merken dat 21e eeuw Marketing, 3 verschillende
marketingonderdelen bevat.
1. De telefoon (fundamentele skillset)
2. Het internet
3. Het geschreven woord
Kijk om je heen. Is niet zo dat elke belangrijke medespeler
(met een inkomen van zes á zeven cijfers voor de komma)
zich positioneert met behulp van elk van deze 3 componenten
die we zo juist genoemd hebben ? Absoluut.
Als je genoeg hebt van:
1. Het overal aanspreken van vrienden en familie - bedelen naar
hun interesse.
2. Het maken van lijst na lijst na lijst van je warme markt.
3. Met mensen afspreken, overal in het land en de lunch of koffie
voor hen betalen in de hoop dat ze zullen optekenen
4. Je onhandige gebruik van het internet en je steeds af te vragen
op wat voor manier het wel werkt.
5. Niet zodanig kunnen omgaan met het geschreven woord, zodat
je de kracht hiervan kunt gebruiken om je bedrijf naar het volgende
level te tillen.
Als je op zoek bent en onmiddellijk wilt ontdekken wat het werkelijk
vraagt om al deze onderdelen te beheersen.
Neem dan een kijkje op de site hiernaast.(of klik op de titel)
If you do what you've always done,
you'll get what you've always gotten.
.
dinsdag
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten