maandag

Ben jij een insider?

Zeg eens eerlijk - ben jij een insider in de netwerkmarketing
industrie? Ik wil je waarschuwen, deze email zal niet door iedereen
op prijs gesteld worden maar ik vind het belangrijk dat er een
aantal dingen open en bloot besproken worden.

Er zijn een aantal “insider items” waarvan de leiders en eigenaren
van netwerkmarketing bedrijven liever niet hebben dat je die
bewust weet.

Voordat ik er een paar ga noemen , wil ik dat je weet dat het niet
mijn bedoeling is om bedrijven onder uit te halen. Ik begrijp echt
wel waarom deze dingen gebeuren, maar je hebt er recht op om te
weten dat dit zo gebeurd, zodat je er op een juiste manier mee om kan gaan.

Hier zijn een paar “insider items”:

1 . Wist je dat het regelmatig gebeurt dat “het gezicht”van het
bedrijf GEEN kennis en kunde heeft op het gebied van netwerk
marketing. Zij hebben een representatief uiterlijk of een fantastisch
vermogen om te spreken en zij kregen deze status vanwege de
mensen die ze kennen. Zij hebben een oom, broer, zuster, moeder
etc. die een belangrijke positie in de company heeft en dit stelde
hen instaat om het “gezicht”van het bedrijf te worden.

2. De companies WETEN dat de meeste trainingen die zij geven
NIET effectief zijn – statistisch gezien. Maar zij kijken naar de cijfers,
zij weten dat over het algemeen de nieuwe associate 90 dagen
actief is en in die tijd brengt hij/zij 2,5 distributeurs aan voordat zij
hun maandelijks autoship cancelen.

Zij kunnen niet anders dan de basis en simpele technieken
onderwijzen omdat dit gebruikt moet kunnen worden door de
massa. Iedereen die in “het systeem” komt wordt geacht een lijst
van zijn warme markt te maken, folders uit te delen enz. Er zijn
maar weinig bedrijven die trainen op de specifieke “skilset” van de
distributeur. Voor de meeste bedrijven is dat te duur en daarom
niet realistisch om te doen.

3. De meeste grotere bedrijven halen 25-50% van hun totale
jaarlijkse inkomsten uit de verkoop van marketing materialen
(folders, brochures, audio etc.). Bedrijven zijn slim, zij realiseren zich
hoe waardevol hun database is. Zij begrijpen dat als de gemiddelde
distributeur 90 dagen actief blijft, zij 3 maanden hebben om hen
alles aan te bieden wat ze hebben ( marketing materiaal, event
tickets, promotie materiaal, trainingen etc.)

Wordt vervolgd

There is no such thing as a really rich victim !

.

Geen opmerkingen:

Opmerkelijk !!!