maandag

Vervolg : Old School VS New School - Business Building

Maak een prospectscript met een duidelijke interessevraag
waarbij je ook leidt met het product.

Laten we zeggen dat je een product hebt dat er voor
zorgt dat je meer energie krijgt. Je interessevraag
zou dan ongeveer als volgt kunnen luiden
.

“Als ik je serieus kan laten zien hoe je op een goede en gezonde
manier 50% meer energie kan krijgen en houden. Heb je daar dan 30
minuten van je tijd voor over om te horen hoe je dat voor elkaar
gaat krijgen ?"

Nu, zeg eens eerlijk, als je mensen belt die zich futloos en zonder
energie voelen ( van een namenlijst die je gekocht hebt of die je
on of offline gegenereerd hebt ) zou je denken dat iemand die dit
graag wil, nee zou zeggen tegen zo’n vraag?

Waarschijnlijk niet.

Deze interesse vraag kan worden aangepast aan iedere pijn en
wens die een prospect heeft in welke industrie dan ook.

Succes komt door consequent volhouden en de basis blijven
herhalen. Op deze manier bouw je je vaardigheden op en dan
kun je over gaan op meer geavanceerde technieken.

Maar eerst moet je de fundering stevig hebben. De beste
manier om ervaring op te doen is dit steeds opnieuw en
opnieuw te herhalen zodat je een solide basis krijgt.

Op deze manier werkt het.

Zoek dus niet naar een manier waarbij het lijkt alsof
je zonder veel te doen succes krijgt.

Stap niet in de business van Ineke die jou vertelt hoe makkelijk
het is om met een of andere zo genaamde autoresponder aan leads te
komen zodat je je business in no time opbouwt, terwijl zij zelf in
een oude roestige BMW uit 1994 rijdt.

Luister niet naar een verhaal van Piet die je vertelt dat je in
zijn business kan stappen en succes krijgt zonder dat jij wat
hoeft te doen, omdat hij of anderen je organisatie bouwen.

Oké dit is genoeg hier over.

Ik wil alleen dat je begrijpt dat het niet van zelf gaat. Een
business opbouwen is hard werken en je moet de basis
beheersen om een goed en solide bedrijf te kunnen bouwen.

Op jouw succes,

Learning is an active process. We learn by doing. Only knowledge that is used sticks in your mind.

.

Geen opmerkingen:

Opmerkelijk !!!